FAQ PartnerShop
Registre
Puc convidar a familiars o amics a formar part del club?
Consulta si en el teu portal es troba l'opció "Convida". En cas que ho estigui, introdueixi els noms i les adreces de correu electrònic de les persones a les quals vols convidar i aquestes rebran la teva invitació.
Què haig de fer si no rebo l'email d'activació del compte?
Els motius pels quals no has rebut el correu d'activació de compte poden ser:
- El correu va ser bloquejat pel filtre de spam: revisa si el correu es troba a la safata de spam. En cas que sigui així, afegeix el correu remitent als teus contactes autoritzats. Li>
- El correu va ser bloquejat per la teva empresa: és possible que el sistema informàtic de la teva empresa estigui bloquejant els correus enviats a través del club. Comprova aquesta informació amb el responsable de la gestió del portal. Li>
- Altres bloquejos: si no et trobes en cap de les situacions anteriors, si us plau contacta'ns amb el formulari de la secció Atenció a l'usuari del teu portal. li> Ul>
Què puc fer si la meva contrasenya/ usuari no funciona?
- Pots recuperar la teva contrasenya o nom d'usuari en el següent enllaç: Recuperar contrasenya . Li>
- Si no reps el correu electrònic amb la recuperació del compte, contacta amb nosaltres a través de la secció Atenció a l'usuari < / a> del teu portal. li> Ul>
Gestionar les meves dades
Vull modificar les meves dades personals, com ho faig?
Pots canviar les dades a la secció gestió de dades del teu compte.
Puc canviar la meva contrasenya?
Pots canviar les dades a la secció contrasenya del teu compte.
Puc canviar el meu email?
Pots canviar les vostres dades a la secció comunicacions del teu compte.
Comunicacions
Com puc donar-me de baixa del servei de comunicacions del club?
Entra en una de les últimes comunicacions que hagis rebut, i veuràs que a la part inferior apareix: "Has rebut aquesta comunicació per estar donat d'alta al nostre servei de subscripció. Ja no estàs interessat? Accedeix a aquest enllaç. "Fes clic a l'enllaç i et podràs donar de baixa. Recorda que també pots canviar l'acceptació de les comunicacions des de la secció de gestió de dades del teu compte.
Per què he deixat de rebre els emails del club?
A causa del tractament que realitzen determinats servidors de correu, de vegades els missatges vàlids són tractats com a correu brossa (junk email o spam). Et recomanem que si deixes de rebre les comunicacions del club, comprovis si es troben a la carpeta de correu no desitjat o spam i afegeixis el remitent a la llista de correus autoritzats i així continuaràs rebent totes les nostres novetats.